godmorgon

det är så skönt att vara hemma själv. låg och drog mig i sängen till tolv. jag minns inte när jag gjorde det senast. för under hela vintern har jag varit på tårna konstant. jag har svårare och svårare att ta det lugnt, att inte göra någonting. jag ställer så hårda krav på mig själv. alla säger det. och jag tar nog mig själv på för stort allvar. ja, detta blev ju ett väldigt allvarligt inlägg. hade mest tänkt berätta om att man behöver bara ha turistvisum om man ska resa till Tanzania i tre månader. men jag kanske vill vara borta längre. fyra månader känns som en bra tid. tänk vad mycket swahili jag kommer lära mig under den tiden!


båttur i viktoriasjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0