dans: sean paul - press it up (broadcast verison)

jag måste bara berätta om min danslärare på dansstudion i karlstad. hon är nämligen helt otrolig. stark som en oxe, smidig som en kobra och mjuk som en katt. jag har aldrig blivit så trött av styrkan som idag. armarna var helt slut och jag kände mig som en gammal ek, fast i jorden och fruktansvärt stel. ni vet, när man känner sig så ful för att det finns en fantastiskt snygg människa i närheten som gör allting utan brister. flawless.

och man vill bara vara som den personen just då. men istället känner man sig som en ovanligt klumpig tjugoåring så att man lika gärna skulle kunna va förtio. minst. men ändå. hon är sjukt inspirerande!

http://www.youtube.com/watch?v=N9djIgkO3v8

lite så. spontan dans.

och passa på att se den här också!
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=BIYFkG7yP5c&feature=endscreen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0