JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG

(och jag skäms lite över det för jag har egentligen ingenting att vara arg över.)
 
1. Men jag är arg för att jag är trött.
2. Jag är arg för att jag hatar ikväll.
3. Jag är arg för att jag är här. Jag VILL inte vara här.
4. Jag är arg för att pappa är död så jag får ta all jävla skit och jag har absolut ingen lust med det. Fast samtidigt vill jag ta ansvaret och ser något ädelt och värdefullt i det men jag kan ändå inte acceptera det riktigt.
5. Jag är arg för att jag är så arg att jag vill gråta.
6. Jag är arg för att jag känner pressen att diska fast jag ABSOLUT INTE VILL det.
7. Jag är arg för att folk är idioter.
8. Jag är arg för att jag inte vill att jag ska behöva VÄLJA mellan att stanna här och "ta hand om" farfar, jag vill inte döva mitt samvete, jag hatar det, och att åka till Tanzania.
9. Jag är arg för jag är trött på att känna mig ofri.
10. Jag är arg för det känns som jag klagar istället för att göra något åt det. Men jag klagar för jag inte vet vad jag ska göra så jag kan inte göra så mycket mer än just det; klaga. Just lovin it.
 
VAD FAN ÄR RÄTT ATT GÖRA?????
Jag skiter i dethär.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0