mellankoli i mitt hjärta som svämmar över över av kärlek och om att vara trött jämt utan att veta riktigt varför och det är svårt att vara beredd på något utan att veta

även om det kanske är mycket hjärtekross och det kanske på ett sätt är tabu fast det inte alls borde vara det. men all denna perfektion som människor jagar efter gör mig bara alldeles tom inuti. även fast det är sol ute så har jag inte varit ute på hela dagen.
jag kanske måste sluta säga åt mig att inte vara ledsen. jag är bra ändå, och jag förtjänar att gråta. och bara lyssna på sorglig musik och inte veta alls vad jag ska göra nästa månad.
jag är inte perfekt, men jag är iallafall modig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0