stopp

tappade helt plötsligt aptiten
tänk att en facebookstatus kan påverka så mycket
eller så var det bara den glada gubben
fast det kanske inte ens handlade om mig
huvudsaken är att jag från en sekund till en annan tappade balansen helt
men vad är det som säger att inte du får gå vidare?
jag kan förstå, jag har också varit där.
då att ens sticka en liten nagel i ögat på den som sårat är den mest tillfredställande tanken.
och om det var det du ville, om det var till mål och ditt syfte.
då kan jag bara gratulera.
 
(men om du tror att dethär är lätt för mig, så tror du fel. jag krossade mitt eget hjärta när jag gjorde slut med dig, men jag måste skydda mig själv. för om det fortsatt, om det blivit som det var. då hade du krossat mig istället.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0